søndag 25. oktober 2009

Utfordring

Da har æ fådd mi første utfordring fra ho Cathrin med bloggen cattisverden.

3 ting jeg husker som igår:
* den dagen æ blei storesøster
*den dagen æ blei mamma til værdens nydligste gutt.
* matias sin første skoledag, trur det var mer skummelt før mæ enn før han...
3ting jeg misliker:
* uærlighet
*at folk sir èn ting å gjør en anna...
*når æ ikke får ting til.
3 ting jeg liker godt:
*Familien min
*vennan mine
*at det snart e jul :)
3 blogger jeg besøker daglig:
*Cattisverden
*prinsessen-og-skurken
*hvitstil
+mange fler.....
3 sanger jeg hører på for tiden:
* høre ikke så mye på musikk for tida, men høre på det såm e på radio/tv når den står på.
3 tvprogrammer jeg ser på for tiden:
* Grays
* Skal vi danse
* X-factor
3 venner jeg sender utfordringen videre til:
* Æ vell å ikke sende den videre, siden de æ ville sende den til alerede har fått den :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar